عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس های زیبا از اما واتسون + بیوگرافی - Emma watson hot wallpape

 

عکس های زیبا از اما واتسون

برای دیدن باقی عکسها به ادامه مطلب بیا.

 

 


نام کامل: اما شارلوت دوره واتسون
لقب: ام
قد: 1.65 متر

اما شارلوت دوره واتسون، متولد 15 آوریل 1990 ، بازیگری بریتانیایی است که نقش هرمیون گرنجر را در فیلمهای هری پاتر بازی می کند.

بیوگرافی
ابتدای زندگی

اما واتسون فرزند بزرگتر کریس و ژاکلین واتسون است، که هر دو وکیل هستند و اکنون از هم جدا شده اند. او برادری کوچکتر به نام آلکس دارد. او با والدینش در آکسفورد انگلیس زندگی می کرد و در دبیرستان مشهور The Dragon School در آکسفورد تحصیل می کرد.
قبل از شرکت در فیلمهای هری پاتر، تجربة اما واتسون بسیار کم بود، که فقط شامل تئاتر های درون مدرسه ای می شد، "مثل تئاتر آرتور: سالهای جوانی و پرنس شاد". فعالیت های دیگر مدرسه ای او شامل شرکت در مسابقة شاعری Daisy Pratt در سن هفت سالگی است که او در آن مسابقات مقام اول را کسب کرد.

زندگی کاری

اما واتسون در 10 سالگی شروع به بازی در فیلمهای هری پاتر، در نقش هرمیون گرنجر کرد و زمانی که فیلم هری پاتر و سنگ جادو به نمایش در آمد، او 11 ساله بود. از آن زمان او در همة سری فیلمهای هری پاتر ایفای نقش کرد. این فیلمها عبارتند از: هری پاتر و تالار اسرار (2002)، هری پاتر و زندانی آزکابان(2004) و هری پاتر و جام آتش(2005).
طرفداران هری پاتر نظرات گوناگونی دربارة نمایش واتسون از هرمیون دارند. برخی فکر می کند که او برای این نقش عالی است؛ دیگران این عقیده دارند که او نمی تواند سستی ها و کاستی های هرمیون را نشان دهد، و به این اعتراض می کنند که اما واتسون بیش از حد برای ایفای نقش هرمیون زیباست.... در این سری کتاب ها از هرمیون فقط با چهره ای ساده ( نه زیبا و نه زشت) یاد شده است. در هر حال فیلمها، با موافقت رولینگ، هرمیون را در کنار موهای پرپشت و عادت کتابخوانی اش، همان طور که هری و رون در مراسم یول بال متوجه می شوند، دختری زیبا نشان می دهد. (با این وجود هنوز یک مقالة روزنامة دیلی پرافت (پیام امروز) نوشتة ریتا اسکیتر هرمیون را این گونه معرفی می کند: دختری با چهره ای ساده ولی جاه طلب) فیلمنامه ها نیز بین هری، رون و هرمیون رابطة حسی متفاوتی را نسبت به کتاب نشان می دهند.
در 15 سالگی اما واتسون تبدیل به جوانترین فردی شد که عکسش روی جلد مجلة Teen Vogue رفته است. او به همراه پیرس بروسنان، کنت براناف و سامانتا مورتون عضو هیئت داوران انتخاب فیلمساز برتر نوجوان در مراسم First Light Film Award در لندن بود. در فوریة سال 2006 واتسون فیلمرداری اصلی فیلم هری پاتر و محفل ققنوس را آغاز کرد (این فیلم قرار است 13 جولای 2007 به نمایش در بیاید.) که در آن فیلم او نقش خود را به عنوان باهوش ترین جادوگر دوران خودش تکرار می کند. او در فیلم کوتاه کیف دستی ملکه، که برداشتی از فیلم هری پاتر است، نیز نقش هرمیون را بازی کرده است، این فیلم کوتاه به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد ملکه ساخته شد.
با این که فیلم های هری پاتر تنها تجربة سینمایی او هستند، او ابراز علاقه کرده تا حرفه اش را در دیگر فیلمها نیز گسترش دهد. هرچند که او گفته که بعید است این اتفاق پیش از اتمام فیلمهای هری پاتر رخ بدهد.

زندگی شخصی
او یک ورزشکار مشتاق است که به هاکی، تنیس و چندین ورزش دیگر علاقمند است. زمانی که در سر صحنة فیلمبرداری است، زمان خود را با بازیهای کامپیوتری و تنیس روی میز می گذراند. خوانوادة او دارای دو گربه با نامهای بابلز و دومینو است. در سال 2003 او وارد مدرسة دخترانة Headington در آکسفورد شد. علاقة او به موسیقی شامل خواندن، موسیقی هیپ هاپ، موسیقی بلوز، و موسیقی راک کلاسیک می شود و خوانندگانی از امینم گرفته تا اریک کلاپتون و نلی فورتادو را در بر می گیرد.
در آگوست سال 2006 اعلام شد که اما واتسون بالاترین نمرات را در امتحان دیپلمش کسب کرده که شامل 8 نمرة A+ و دو نمرة A است.

جوایز
جوایز کاندید شده:
Saturn Award برای فیلم هری پاتر و سنگ جادو
Empire Award برای فیلم هری پاتر و سنگ جادو
American Moviegoer Awards بهترین نقش مکمل زن، سال 2002
Young Artists Awards بازیگر نقش اول جوان در یک فیلم سینمایی، 2002
Young Artists Awards بهترین گروه در فیلم سینمایی، برای فیلم سنگ جادو
Broadcast Film Critics Association Awards بهترین بازیگر جوان، 2004
Broadcast Film Critics Association Awards بهترین بازیگر جوان، 2005

جوایز برنده شده
Otto Awards بهترین ستارة زن فیلم (نقره)، سال 2003
Phoenix Film Critics Society بهترین بازیگر زن نوجوان برای فیلم تالار اسرار
مجلة Total Film ، اجرای نوجوان سال، سال 2004
نظرسنجی هفتگی بازیگر محبوب شبکة CBS ، هفته های زیاد
Otto Awards بهترین ستارة زن فیلم (طلا)، سال 2006

جزییات
برادر کوچکتر او با نام الکس 3 سال کوچکتر از "اما" است.

دربارة نقشها می گوید:" حالا که نقش هرمیون فین فینی، رییس منشِ و تر و تمیز رو بازی کردم، دوست دارم نقش یه دختر دبیرستانی آمریکایی رو بازی کنم. دوست دارم توی همة شخصیتها و تمام عقیده ها نقش بازی کنم، ولی احتمالا فعلا باید همین هرمیون رو بازی کنم."
کتاب مورد علاقة او هری پاتر و زندانی آزکابان است.
در 13 سالگی، درست زمانی که تازه 10 ماه از ورود او به دورة نوجوانی گذشته بود، در سال 2004 او به عنوان دهمین نفر بین "داغ ترین ستاره های زن" شناخته شد.
نام او بر اساس نام مادر بزرگ پدری اش انتخاب شد که پس از ازدواج نامش تبدیل به "اما شارلوت دوره واتسون" شده بود.
شایعه شده بود که در طول فیلمبرداری فیلم هری پار و تالار اسرار در سال 2002، مچ دست او شکسته است. البته این شایعه بعدها تکذیب شد.
درست در همان روزی به دنیا آمده است که "اما تامسون" بازیگر نقش پروفسور ترلاونی به دنیا آمده است.
کمی فرانسوی بلد است.
او و همکاران هری پاتری اش، دانیل رادکلیف و روپرت گرینت، در سال 2005 و در مجلة Entertainment Weekly رتبة نهم را در بین بهترین ستارگان کسب کرد.

گفته های شخصی
سخت ترین صحنه": نویل با قورباغه اش ترور اومد و بهم گفت که " می خوای برای شب بخیر ترور رو ببوسی؟" هر دفعه اون اینکارو می کرد من به خنده می افتادم. قرار بود یکی از اون نگاههای چپ چپ بهش بندازم ولی نمی تونستم جلوی خودمو بگیرم. هشت تا برداشت طول کشید تا بالاخره تونستم این کارو انجام بدم."
"دیدن من توی یه فیلم اکشن باور نکردنیه! در عرض چند ماه تمام نی نی کوچولو های کشور سرم رو می برن!"
دربارة "بوسیدن" دیگر بازیگران سر صحنه می گوید:" وای خدا، محاله، محاله. این تو قرارداد من نیست!"
" دوستام با شهرت من خیلی راحت هستن، فقط اونا واقعا کنجکاون، اونا خیلی سوال می کنن..."
دربارة اینکه چطور شخصیت او، هرمیون گرنجر، به بلوغ رسیده می گوید:" اون پر جنب و جوشه. اون با انرژیه. قدرت دخترونه!"
دربارة این که خبرنگاران چندین و چند بار یک سوال را تکرار می کنند می گوید:" خوبیشون همینه! اونها سوالهاشون عین هم دیگه است و تو هم می تونی جوابهای تکراری بدی. دیگه لازم نیست فکر کنی، می تونی بشینی مثل یک نوار ضبط شده حرف بزنی..."
دربارة کار کردن با پسران می گوید:" دوست دارم توی یه جای مختلط هم باشم. معلومه که دن و روپرت به اندازة کافی سهم خودشون رو توی نظراتی که می گن من دخترونه رفتار می کنم دارن، ولی اینا همش سرگرمیه."
"امیدوارم زیاد کله گنده نشم. من دوست دارم سرم به کار خودم باشه و بچسبم به دوستا و خونواده ام و سعی کنم یه زندگی عادی داشته باشم."
" من عاشق مد هستم. به نظر من این خیلی مهمه، چون این طوریه که آدم خودش رو به دنیا نشون می ده."
دربارة بازیگری مشهور بودن می گوید:" بیشر مردم خیلی مهربونن ولی بعضی ها زل می زنن به آدم، انگار تو رو تو باغ وحش به نمایش گذاشتن و تو یه آدم واقعی نیستی و احساسات نداری. حتی وقتی تو تمام زرق و برق و توجه و مراسم ها و بقیه رو ول کنی، آخرش بازم من دارم بازیگری می کنم."
"هرمیون همه اش از این کلمات بزرگ دراز و با تلفظ سخت استفاده می کنه. نصف وقتا من نمی دونم اون می خواد چیکار کنه!"
"شاید یه روزی 100 سالم بشه و بیفتم روی تخت..... ولی هنوز به اینکه یه عضوی از فیلمهای هری پاتر بودم کلی افتخار می کنم."
دربارة همکارانش دانیل رادکلیف و روپرت گرینت که نقش هری و رو را بازی می کنند می گوید:" بیشتر از یه دوست معمولی. اونا می شن مثل برادر. یا خواهر، نمی دونم. در واقع من اونها رو مثل پسرای معمولی نمی بینم. در واقع اصلا نمی تونم تصورش رو بکنم که بخوام با اونها "قرار و مدار" بذارم. برای اونها مثل دوستای صمیمی هستن. من می تونم بدون هیچ منعی با اونها بگم و بخندم. واقعا خیلی از اونها خوشم میاد."
"هرمیون یه دیکشنریه – اون از کلمات بزرگی استفاده می کنه که من متوجه نمی شم."
"هرمیون مثل نوکر پر روی معلم هاست که عشق مدرسه رفتن داره، و خیلی دختر مامانی ایه. اون یه خورده اعصاب خورد کنه، ولی خیلی..... اون واقعا خورة کتابه.... واقعا سخت بود که برای شیش ماه تنها دختر توی یه فیلم باشی. هرمیون همیشه باید دماغش رو به بالا باشه. فکر کنم کل شخصیتش همینه. اگه اینطوری نبود اون عادی می شد و این شخصیت اون رو می سازه. اون همش تو این حالته که "من درست می گفتم و تو اشتباه می کردی." من از همینش خیلی خوشم می یاد.... بعضی وقتها حرفهاش رو که می خونم نمی فهمم و آخرش با خودم می گم الان چه فکری داره تو سرش می گذره!!... هعرمیون کیه کار هوشمندانه می کنه، مثلا دکتری، چیزی می شه، یا اینکه خیلی علمی میشه.... من مطمئنم هرمیون مجرد می مونه... خیلی ایراد گیره.... و معتاده به مدرسه. همیشه به رون و هری دستور می ده. و به نظر من واقعا از این کار لذت می بره. تنها دختر باشی خیلی خوش می گذره.... هرمیون فوق العاده است!"
"فکر می کنم بازیگری خارج از دنیای هری پاتر با تجربة من خیلی فرق داشته باشه، من نمی خوام هری پاتر آخرین کاری باشه که انجام می دم."
"کارهای غیر معمول تری هم باید انجام می دادم...... مثلا تو یه صحنه گربه می شدم. من خیلی از اون خوشم اومد، آخه من خودم و خونه دو تا گربه دارم."
"من عشق کتاب نیستم، عشق مدرسه و مشق هم نیستم، عشق تو دردسر نیفتادن هم نیستم."
"من همیشه از بازیگری و خوانندگی و اجرا و بحث خوشم می یومد. اما به این فکر نبودم که شهرت هم با این چیزها به وجود می یاد. هیچوقت از اون بچه هایی نبودم که دوست دارن همه اسمشون رو بدونن."
"سه تا فیلم طول کشید تا هرمیون شلوار بپوشه. تا از ردا با آستین های تنگ و زبر در بیام. هورا!"
"برای گریه کردن قبل از رفن سر صحنه باید کار رو شروع کنی، اونقدر چشمهات رو باز نگهداری که ازشون اشک بیاد. برای لبخند زدن: فقط باید به یه چیز شاد فکر کنی، معمولا مخلوطی از برادپیت و شکلات من رو خندونه!"

 

 

عکس های زیبا از اما واتسون Emma watson hot wallpapers and picturs

عکس های زیبا از اما واتسون

عکس های زیبا از اما واتسون Emma watson hot wallpapers and picturs

عکس های زیبا از اما واتسون

عکس های زیبا از اما واتسون Emma watson hot wallpapers and picturs

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد