عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس های جدید لیلا بلوکات و مصاحبه لیلا بلوکات

 

عکس های جدید لیلا بلوکات و مصاحبه لیلا بلوکات -Www.avestaii.blogfa.com

به ادامه مطلب بیا .

 

 

عکس های جدید لیلا بلوکات و مصاحبه لیلا بلوکات

آخرین عکس های لیلا بلوکات, سایت عکس, سایت عکس بازیگران ایرانی عکس لیلا بلوکات, سایت عکس بازیگران زن, سایت عکس لیلا بلوکات, سایت لیلا بلوکات, طرفداران لیلا بلوکات, عکس بازیگران زن, عکس جدید لیلا بلوکات, عکس فیلم لیلا بلوکات, عکس لیلا بلوکات, عکس های جدید لیلا بلوکات, عکس های زیبا از لیلا بلوکات, عکس های لیلا بلوکات, عکس همسر لیلا بلوکات, عکسهای جدید لیلا بلوکات, عکسهای لیلا بلوکات, لیلا بلوکات, همسر لیلا بلوکات, هواداران لیلا بلوکات, وبلاگ لیلا بلوکات

عکس های جدید لیلا بلوکات و مصاحبه لیلا بلوکات -Www.avestaii.blogfa.com

به سراغ لیلا بلوکات بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران می رویم که با بازی خوبی که دارد توانسته در رسانه ملی طرفداران زیادی پیدا کند. از این رو در این مصاحبه از سریال جدید لیلا بلوکات بیشتر بدانید.

خوب مدتی است که در رسانه ملی بیشتر دیده می شوید,آیا می خواهید سینما را کنار بگذارید؟
لیلا بلوکات:خوب درست هستش که مدتی درگیر سریال های تلویزیونی هستم اما پیشنهادهای سینمایی زیادی هم دارم و سعی می کنم که با تمرکز به پیشنهادها پاسخ دهم.در حال حاضر سریال آسمان همیشه ابری نیست برای پخش از شبکه اول سیما آماده است و همچنین فیلم سینمایی آقا یوسف که به زودی اکران می شود.

فکر می کنم که سریال جراحت اولین کار مناسبتی شما بود که در ماه رمضان امسال پخش شد,درسته؟
لیلا بلوکات:این کار اولین کار مناسبتی من در تلویزیون بود البته ۷ سال پیش در روز رفتن بازی کردم که به ماه رمضان نرسید.من زیاد نقش کاملی در این سریال نداشتم ولی کار در کنار دیگر بازیگران این سریال برای من خیلی خوب بود و بازی خانم ثریا قاسمی و آتنه فقیه نصیری را خیلی دوست دارم.
جالبه در سریال آسمان همیشه ابری نیست با خانم فقیه نصیری نیز همبازی هستید.
لیلا بلوکات:بله,در پشت صحنه سریال جراحت با خنده می گفتیم که برویم به آسمان همیشه ابری نیست برسیم.
شما در جراحت نقش یک زن ۳۳ ساله را برعهده داشتید در سریال آسمان همیشه ابری نیست چه نقشی دارید؟
لیلا بلوکات:خوب چون سن من پایین تر از سن ملیحه در سریال جراحت بود خیلی می ترسیدم که نتوانم کار را به خوبی انجام بدهم و می توانم بگویم که دغدغه اصلی من سن ملیحه در سریال بود ولی در سریال آسمان همیشه ابری نیست سن من کمی پایین تر است و شاید این طور بگویم که خیلی سخت تر از نقش ملیحه می باشد که بخواهم نقش یک دختری که سن پایینی را دارد بازی کنم,البته زیاد نمی توانم در مورد نقشی که دارم چیزی بگویم ولی مطمئنم که بازی خوبی را در این سریال انجام داده ام.
در برخی از تصاویر این سریال اینطور نشان می دهد که شما نقش یک دختر دبیرستانی را بازی کرده اید,درسته؟
لیلا بلوکات:گفتم که زیاد نمی توانم در مورد نقشم حرفی بزنم,حالا یک دختر دبیرستانی یا یک دختر پیش دانشگاهی یا ….(با خنده).اما داستان این سریال و نقشم را خیلی دوست دارم و یک تجربه خوبی بود که کسب کردم.
آسمان همیشه ابری نیست یک سریال پرستاره است,آیا نمی ترسید که در بین این بازیگران کمتر دیده شوید؟
لیلا بلوکات:نه اصلا,ببینید داستان این سریال به صورتی می باشد که تمامی شخصیت ها با یکدیگر در ارتباط می باشند,بگذارید راحت بگویم که همانند یک خانواده می باشد که به مشکلات زندگی خود رسیدگی می کنند و اگر بخواهم اینطور فکر کنم که نقش من دیده نمی شود پس به احتمال زیاد نقش دیگر بازیگران سریال هم کمرنگ خواهد بود.

 

عکس های جدید لیلا بلوکات و مصاحبه لیلا بلوکات -Www.avestaii.blogfa.com

لیلا بلوکات

عکس های جدید لیلا بلوکات و مصاحبه لیلا بلوکات -Www.avestaii.blogfa.com

عکس های جدید لیلا بلوکات

عکس های جدید لیلا بلوکات و مصاحبه لیلا بلوکات -Www.avestaii.blogfa.com

عکس لیلا بلوکات, سایت عکس بازیگران زن, سایت عکس لیلا بلوکات

عکس های جدید لیلا بلوکات و مصاحبه لیلا بلوکات -Www.avestaii.blogfa.com

عکسهای لیلا بلوکات, لیلا بلوکات

عکس های جدید لیلا بلوکات و مصاحبه لیلا بلوکات -Www.avestaii.blogfa.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد