عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکسهای جدید دانیال عبادی + مصاحبه

 

عکسهای جدید دانیال عبادی

    به ادامه مطلب بیا .

 

 

 

عکسهای جدید دانیال عبادی + مصاحبه

دانیال عبادی , عکس های دانیال عبادی , عکس های دانیال عبادی , عکس های دانیال عبادی بازیگر , عکس های دانیال عبادی بازیگر , گالری عکس دانیال عبادی , عکس های جدید دانیال عبادی , عکس های با کیفیت از دانیال عبادی , عکس های با کیفیت دانیال عبادی , مرجع تصاویر دانیال عبادی , عکس های هنرمندان , عکس های بازیگران مرد ,عکس های زیبا از دانیال عبادی , عکس دانیال عبادی ,عکس های جدید دانیال عبادی ,عکس های بازیگران , عکس های با کیفیت از دانیال عبادی , دانیال عبادی ,danial ebadi

عکسهای جدید دانیال عبادی

فارس سینما-دانیال عبادی که مدتی است پرکار شده است و چند فیلم از او به زودی اکران خواهد شد,حرف های خیلی جالبی از دوران دانشجویی و فعالیت هایی که قبل از بازیگری انجام می داد می گوید.
قبل از بازیگری به فعالیت دیگری مشغول بودید؟
دانیال عبادی:بله قبل از بازیگری کار آزاد داشتم.همیشه دوست داشتم روی پای خودم بایستم,درآمد داشته باشم و دستم در جیب خودم باشد.زمانی که دیپلم گرفتم این موقعیت را فرآهم کردم.قضیه بر می گردد به سال ۷۸٫از پدرم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرض گرفتم.به همراه یکی از دوستانم که او همان قدر سهم گذاشت به کار واردات مشغول شدم.دوسال به همین منوال گذشت.از خارج از کشور کالا وارد می کردیم و می فروختیم.سود داشت ولی بعد از مدتی به مشکلات مالی برخوردیم اما کلی تجربه کسب کردم.بعد تصمیم گرفتم که به صورت علمی این رشته را ادامه بدهم و کنکور دادم و سال ۸۱ در رشته مدیریت بازرگانی قبول شدم و تا فوق لیسانس ادامه دادم و در حال حاضر مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی و فروش دارم.

 

در دوران دانشجویی هم کار می کردید؟
دانیال عبادی:بله,در همان دوره دانشجویی هم کار می کردم.ابتدا مشاوره در امور مالی را شروع کردم و بعد در این زمینه شروع به تدریس کردم.درست در ترم پنجم از طرف رئیس دانشگاه مجوز تدریس گرفتم.علاقه فراوانی به تحقیق در مورد موضوعات خاص داشتم.مثلا چه گروه خونی در بازاریابی موفق تر هستند باور کنید به این نتیجه رسیده که گروه خونی B+ در بازاریابی موفق تر هستند.
چه پیشنهادی برای افرادی که می خواهند کار جدیدی را آغاز کنند دارید؟
دانیال عبادی:بنده این پیشنهاد را می کنم,کسانی که می خواهند کاری را آغاز کنند ابتدا باید ریسک پذیر باشند و انتخابشان براساس عقل و منطق باشد.به موفقیت خود ایمان داشته باشد و از تجربیاتی که کسب می کنید به خوبی استفاده کنید.با افرادی که تجربه بیشتری دارند مشورت کنید و همیشه با توکل به خدا کارتان را آغاز کنید.

تصاویر مربوطه :

 

عکسهای جدید دانیال عبادی

دانیال عبادی

عکسهای جدید دانیال عبادی

دانلود عکس های دانیال عبادی , دانلود عکس فیلم دانیال عبادی , زندگینامه دانیال عبادی , سایت عکس دانیال عبادی , عکس های دانیال عبادی در فیلم ها, عکس های هنرمندان, عکس فیلم های دانیال عبادی , فیلم , مجموعه عکس دانیال عبادی , مرجع عکس دانیال عبادی , عکس های آتلیه ای دانیال عبادی, دانلود عکس های دانیال عبادی, دانلود عکس دانیال عباد

عکسهای جدید دانیال عبادی

جدیدترین تصاویر دانیال عبادی , عکس جدید از دانیال عبادی , تصاویر زیبای دانیال عبادی دانیال عبادی , پوستر های جدید از دانیال عبادی , پوستر جدید از دانیال عبادی , تصاویر جدید از دانیال عبادی , تصاویر دانیال عبادی , عکس های جدید از دانیال عبادی ,عکس های کمیاب از دانیال عبادی , عکس جدید از دانیال عبادی , عکسهای دانیال عبادی , عکس دانیال عبادی

عکسهای جدید دانیال عبادی

تصاویر جدید دانیال عبادی , عکس های دانیال عبادی در جشن ها ,عکسهای دانیال عبادی در مراسم ها , عکسهای جدید و بیوگرافی دانیال عبادی , عکس جنجالی دانیال عبادی , عکس دانیال عبادی , عکس های جدید دانیال عبادی , گالری تصاویر دانیال عبادی , گلچینی از بهترین عکس های دانیال عبادی , عکس جدید دانیال عبادی

عکسهای جدید دانیال عبادی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد