عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

یک راه کار ساده برای زیباتر و جذاب‌تر شدن

 

یک راه کار ساده برای زیباتر و جذاب‌تر شدن

به ادامه مطلب بیا .

 

 

یک راه کار ساده برای زیباتر و جذاب‌تر شدن

متخصصان سوئدی می‌گویند اگر دوست دارید سالم‌تر و جذابتر به نظر برسید فقط با یک اقدام ساده می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید که آن هم ...

متخصصان سوئدی می‌گویند اگر دوست دارید سالم‌تر و جذابتر به نظر برسید فقط با یک اقدام ساده می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید که آن هم خواب کافی شبانه است.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این متخصصان می‌گویند برای اولین بار مدارک و شواهد مطالعاتی و قابل استنادی بدست آمده که تایید می‌کنند بین خوب خوابیدن و افزایش زیبایی و جذابیت چهره رابطه مستقیم وجود دارد.

دکتر جان اکسلسان، کارشناس انستیتو تخصصی کارولینسکا در سوئد در آزمایشات اخیر خود روی رابطه بین خواب و کسب جذابیت و سلامتی مطالعه و بررسی کرده است.

وی و دستیارانش معتقدند که این یافته را برای جامعه امروزی که اکثریت مردم از اختلالات خواب رنج می‌برند و نرخ مبتلایان به این اختلالات رو به افزایش دارد بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روزنامه سان،‌ این آزمایشات روی 23 شرکت کننده در گروه‌های سنی 18 تا 31 سال انجام گرفت.
گفتنی است که افراد سیگاری و الکلی در این مطالعات شرکت داده نشدند. در پایان تایید شد افرادی که از خواب کافی و مناسب محروم بودند به لحاظ چهره سلامتی و جذابیت کمتری داشتند و خسته‌تر به نظر می‌رسیدند.
به گفته متخصصان، سیگنالهای چهره در افراد بدخواب روی سیمای فرد و شادابی و زیبایی صورت تاثیر گذار است.
 
گردآوری : گروه سلامت سیمرغ - سیمرغ دات کام

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد