عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکس عکس عکس

عکسهای جدید امین زندگانی + مصاحبه

 

عکسهای جدید امین زندگانی

برای دیدن باقی عکسها به ادامه مطلب بیا .

 

 

عکسهای جدید امین زندگانی + مصاحبه

amin zendegani , بازیگران, امین زندگانی, بیوگرافی امین زندگانی ، تک عکس های امین زندگانی ، جدیدترین عکس های امین زندگانی ،عکس امین زندگانی ، عکس بازیگران مرد ، عکس خانواده امین زندگانی ، عکس امین زندگانی ، عکس ماشین امین زندگانی ، عکس موبایل, تصاویر بازیگران جوان ایرانی, تصاویر امین زندگانی, تصاویر جدید از امین زندگانی, تصاویر جدید امین زندگانی

عکسهای جدید امین زندگانی

فارس سینما-این چند روز نام امین زندگانی خیلی زیاد بر سر زبان ها هستش مخصوصا زمانی که با بازی زیبایش در نقش مسلم بن عقیل,یاعث شد بیشتر به او توجه شود.از این رو شما را به خواندن مصاحبه و دیدن تصاویر امین زندگانی دعوت می کنیم.
فکر می کنم ابتدا نقش دیگری به غیر از مسلم را می خواستید در مختار نامه بازی کنید؟
امین زندگانی:بله درسته,در سریال مختارنامه برای نقش یکی از فرماندهان سپاه مختار که نقش خیلی زیبا و جوانپسندی بود و در کل پروژه حضور داشت,قرارداد بستم.اما یک روز از دفتر آقای میرباقری با من تماس گرفتند و وقتی آنجا رفتم اشان گفتند که می خواهد نقش من را تغییر دهند چون برای نقش مسلم کسی بهتر از من را نداشتند.این نقش در چهار قسمت بیشتر نبود ولی برای من ارزش داشت.

اینطور که گفتید نقش کیان را می خواستید بازی کنید؟
امین زندگانی:زیاد در موردش صحبت نکنیم بهتر است ولی خوب خیلی خوشحالم که توانستم نقش مسلم را به خوبی اجرا کنم و مورد پسند مخاطب باشد.
آیا برای سریال آموزشی هم دیده بودید؟
امین زندگانی:بله برای این سریال آموزش شمشیر بازی دیده بودم و همچنین باید بگم که این آموزش خیلی خوب بود برای من که در فیلم ملک سلیمان هم از آن استفاده کردم ولی در ملک سلیمان بیشتر آموزش سوارکاری به من دادند.
آیا می خواهید همیشه همانند این چند مدت پر کار باشید؟
امین زندگانی:من به پرکار بودن و یا کم کار بودند توجه نمی کنم یا اینکه بیشتر دیده بشوم.من بیشتر به اصل فیلم ها و سریال هایی که بازی می کنم توجه دارم و باید بگم که همیشه سعی می کنم به داستان فیلم و سریال را مدنظر داشته باشم.
به غیر از بازیگری در شغل دیگری هم فعالیت دارید؟
امین زندگانی:بله,غیر از سینما,مدت کوتاهی با دوستی شرکت پخش مواد غذایی دایر کردیم اما پس از مدتی به طور مشخص متوجه شدم که استعداد کار اقتصادی ندارم.در کار های موسیقی هم کمی فعالیت داشته ام ولی باید بگم در موسقی هم استعداد خوبی ندارم.

تصاویر مربوطه :

عکسهای جدید امین زندگانی

امین زندگانی

عکسهای جدید امین زندگانی

عکس های جدید امین زندگانی, عکس های زیبا از امین زندگانی, عکس های هنرمندان, عکس های کمیاب از امین زندگانی, عکسهای امین زندگانی, عکسهای امین زندگانی در مراسم ها, عکسهای جدید امین زندگانی در حال عکاسی در طبیعت, عکسهای جدید و بیوگرافی امین زندگانی, فیلم, مجموعه عکس امین زندگانی, مرجع تصاویر امین زندگانی, مرجع عکس امین زندگانی, والپیپر های جدید از امین زندگانی, پوستر جدید از امین زندگانی, پوستر های جدید از امین زندگانی, پوسترهای زیبا از امین زندگانی, گالری تصاویر امین زندگانی, گالری عکس امین زندگانی, گلچینی از بهترین عکس های امین زندگانی

عکسهای جدید امین زندگانی

عکس های بازیگران, عکس های بازیگران مرد, عکس های امین زندگانی, عکس های امین زندگانی بازیگر, عکس های امین زندگانی در جشن ها, عکس های امین زندگانی در حال عکاسی در طبیعت, عکس های امین زندگانی در فیلم ها, عکس های امین زندگانی مجری, عکس های امین زندگانی مجری و بازیگر, عکس های جدید از امین زندگانی

عکسهای جدید امین زندگانی

جدیدترین و زیباترین عکس های امین زندگانی, دانلود تصاویر فیلمهای امین زندگانی, دانلود عکس امین زندگانی, دانلود عکس فیلم امین زندگانی, دانلود عکس های امین زندگانی, زندگینامه امین زندگانی, سایت عکس امین زندگانی, عکس, عکس امین زندگانی, عکس امین زندگانی در حال عکاسی در طبیعت, عکس جدید, عکس جدید از امین زندگانی, عکس جدید امین زندگانی, عکس جدید امین زندگانی در حال عکاسی در طبیعت, عکس جنجالی امین زندگانی, عکس فیلم های امین زندگانی, عکس های آتلیه ای امین زندگانی, عکس های با کیفیت از امین زندگانی, عکس های با کیفیت امین زندگان

عکسهای جدید امین زندگانی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد